Selin Aktan biyografisi

Fotoğrafım
istanbul, Türkiye
Selin Melek Aktan, Cerrrahpaşa Tıp Fakültesindeki eğitimini tamamladıktan sonra İngiltere'de College Fashion Design bölümünü bitirdi. Belçikalı bir galeri sahibinin sergi teklifi ile profesyonel sanat hayatına başladı.Anadolu motif ve renklerinden esinlendiği ''orientalpopart koleksiyonuyla 2004 Zurih Art Show'un en avangard sanatçısı seçildi.Çalışmalarını Yunanistan Bulgaristan, Isviçre,Fransa, İtalya Polonya,Avusturya ,Danimarka, Mısır, LosAngeles,NewYork, Miami' de sergileyen Aktan'ın eserleri 2009da USA Museum of the Americas koleksiyonuna alındı. İtalya'daki İnsan Hakları sergisine davet edilen Aktan'ın''Savaşta Çocuk''eseri Caserta Müzesine alınırken,bu konudaki yazısı Amerika'daki surfax tarafından dünyayı besleyen en iyi makaleler arasına seçild.2007 de yayınladığı ''Aşk Selinde Uçuşan Melekler''şiir kitabı ÇYDD yararına satılan Selin,2010da eğitim projelerine destek vermek amacıyla söz ve müziği kendisine ait ''Rüzgarlara Fısıldadım ' 2012de ise ''Şaka gibi herşey''albümlerini çıkarttı.Aktan 2010 da Nişantaşı'nda Apeiron Artplus Galeriyi kurdu.

20 Mayıs 2007 Pazar

ELİMDE OLSAYDI

Elimde olsaydı
Bir çin biblosu yapardım seni
Ufacık tefeciksin ya
Çalışma masama koyardım
Oradan bakardın bana
Rengarenk taşlardan
Bir kolye yapardım belki de
Gelen geçen dokunur
Sever enerji alırdı boncuklarından
Hep etrafına ışık saçarsın ya
Bir yüzük yapardım senden
Tek taş olurdun parmağımda
Ne güzel hep elimde taşırdım seni
Onunla uyurdum geceleri
Seninle uyumayı severim bilirsin ya
Araba olsaydın wos wos ol isterdim
Evimin önüne park etmesi kolay olurdu
Ara sıra camdan bakar görürdüm seni
Hala orada mısın
Beni bekliyor musun diye
Hani arada sırada kaçar
Gidersin ya
Kedi olsaydın bari evimde
Sepetinde uyur
Mırıl mırıl mırıldanırdın
Her gün beslerdim seni
Arada bir omuz silker
Karakter atardın bana
Homur homur homurdanırdın
Huysuz ve
Ele avuca gelmezsin ya
Ayna olsaydın keşke
Her gün kendimi görürdüm sende
Sen ben ,ben sen olurduk
Farkımız kalmazdı birbirimizden
Ayrılıkları sevmem bilirsin ya...

Hiç yorum yok: