Selin Aktan biyografisi

Fotoğrafım
istanbul, Türkiye
Selin Melek Aktan, Cerrrahpaşa Tıp Fakültesindeki eğitimini tamamladıktan sonra İngiltere'de College Fashion Design bölümünü bitirdi. Belçikalı bir galeri sahibinin sergi teklifi ile profesyonel sanat hayatına başladı.Anadolu motif ve renklerinden esinlendiği ''orientalpopart koleksiyonuyla 2004 Zurih Art Show'un en avangard sanatçısı seçildi.Çalışmalarını Yunanistan Bulgaristan, Isviçre,Fransa, İtalya Polonya,Avusturya ,Danimarka, Mısır, LosAngeles,NewYork, Miami' de sergileyen Aktan'ın eserleri 2009da USA Museum of the Americas koleksiyonuna alındı. İtalya'daki İnsan Hakları sergisine davet edilen Aktan'ın''Savaşta Çocuk''eseri Caserta Müzesine alınırken,bu konudaki yazısı Amerika'daki surfax tarafından dünyayı besleyen en iyi makaleler arasına seçild.2007 de yayınladığı ''Aşk Selinde Uçuşan Melekler''şiir kitabı ÇYDD yararına satılan Selin,2010da eğitim projelerine destek vermek amacıyla söz ve müziği kendisine ait ''Rüzgarlara Fısıldadım ' 2012de ise ''Şaka gibi herşey''albümlerini çıkarttı.Aktan 2010 da Nişantaşı'nda Apeiron Artplus Galeriyi kurdu.

14 Ekim 2007 Pazar

Eflatun pişmanlıklar

Eflatun pişmanlıklar gözlerinde
Yasak tutkularından arta kalmış
Yalnızlığın yine heybende
Bir yanında kayıp benliğin
Diğer yanında
Ruhlar dükkanından seçtiğin ruh
Arka sokakları tılsımlı bulan
Çöp tenekelerinde
Yıldız tozları arayan sen
Hayallerinle boyadığın renkler
Uymadı bu dünyaya
Tutunamadın ya yeni hayatlara
Merhabaların kıyısındasın yine
Ayı katledip, dünyaya inişe geçtin
Ama söyle bana sevgili
Dönmek isterken buralara
Gölgeler ülkesinde yitirmediğin güneş
Avuçlarında kırmadığın gün kaldı mı

Aşkımızı sorma bana
O zaman tuzağına kurban
Ruhuna tecavüz etmediğin
Bir ben kaldım
Bir de inadına esen mutluluk rüzgarım
Bırak ta içinde
Kederli sarmaşıklar yerine
Günebakan çiçeklerinin büyüyeceği
Gizli bahçem de
Geleceğime şatolar yapayım
Bir gün yıkılmamı beklesen bile
Bırak beni yine
Sensiz günlerimde kalayım

Gizli bahçenin hırsız bahçıvanı
Hadi git başımdan ,
Benim kalelerim yüksek
Yollarım düz gelir sana
Düz yollarsa sıkıcı
Gökkuşağında siyahı ararsın sen
Meleğin içinde şeytanı
Neşenin tohumunda
Matem filizleri büyütmek istersin
Acılarla beslenen eş ruhum
Bir zamanlar sevdalıydık diye
Kopartmaya çalışma
Yine beni dalımdan
Çöpçatan hayat çatmasın bizi bir daha
Dokunma ruhuma
Eski günlerden
Tecavüz edemediğin tek güzellik ,
Bir o kaldı da geriye
Onu da kaptırmam sana bir daha
Bilesin....

Hiç yorum yok: