Selin Aktan biyografisi

Fotoğrafım
istanbul, Türkiye
Selin Melek Aktan, Cerrrahpaşa Tıp Fakültesindeki eğitimini tamamladıktan sonra İngiltere'de College Fashion Design bölümünü bitirdi. Belçikalı bir galeri sahibinin sergi teklifi ile profesyonel sanat hayatına başladı.Anadolu motif ve renklerinden esinlendiği ''orientalpopart koleksiyonuyla 2004 Zurih Art Show'un en avangard sanatçısı seçildi.Çalışmalarını Yunanistan Bulgaristan, Isviçre,Fransa, İtalya Polonya,Avusturya ,Danimarka, Mısır, LosAngeles,NewYork, Miami' de sergileyen Aktan'ın eserleri 2009da USA Museum of the Americas koleksiyonuna alındı. İtalya'daki İnsan Hakları sergisine davet edilen Aktan'ın''Savaşta Çocuk''eseri Caserta Müzesine alınırken,bu konudaki yazısı Amerika'daki surfax tarafından dünyayı besleyen en iyi makaleler arasına seçild.2007 de yayınladığı ''Aşk Selinde Uçuşan Melekler''şiir kitabı ÇYDD yararına satılan Selin,2010da eğitim projelerine destek vermek amacıyla söz ve müziği kendisine ait ''Rüzgarlara Fısıldadım ' 2012de ise ''Şaka gibi herşey''albümlerini çıkarttı.Aktan 2010 da Nişantaşı'nda Apeiron Artplus Galeriyi kurdu.

28 Ekim 2007 Pazar

Öylesine sevdim işte seni

Öylesine sevdim seni
Sendeki gerçeği göremeden
Tanımadan bilmeden
En şık elbiseleri giydirdim sana yüreğimde
En güzel gülüşleri oturttum yüzüne
Belki de
Hiç bilemeyeceğin duygular yakıştırdım sana
Hayalimdeki yüz ve beden senindi
Ama diğer her şey benden sana hediye
Ödünç verdiğim hikayelerle
Keyifli oyunlar oynattım sana
Sen hiç ihanet etmezdin bana
Hiç yalan söylemez
Hep gizliden gizliye
Derinden derine severdin beni
Mutlu olurduk göz göze gelince
Bir bakışla anlaşırdık yüzlerce kişinin içinde
Ellerimizden sevgi akardı yüreğimize
Acıtmazdı biri diğerinin hislerini
Kanatmazdık eski yaraları
Güle oynaya geçerdi hayatımız
Her sabah uyandığımızda
Bir öpücük yollardık hayata
Bize bizi verdi diye
Oysa ben hiç seninle yaşamadım ki
Gerçek seni keşfetmeden
Tanımadan bilmeden
Öylesine sevdim seni
Anlayınca aslını anladım ki
Ben sana değil hayallerime aşık olmuşum
Dayanamayıp bir bilene sordum
Zaten aşk da budur dedi bana
Herkesin aşkı kendineymiş sonunda
İyi o zaman sende kalsın, o güzel yüzün
Yüzün uysa da ruhun uymadı bu oyuna
Oyunun yazarı benim ya
Oyuncu değişikliği gerek bşimdi ana ,
Sahneler aynı olsa da
Hadi bana eyvallah
Aldım aşkımı senden düştüm yine yollara
Gidiyorum hayalimi bulmaya
Torbamda ısırdığın beklentilerim
Bir de solmayan ümitlerim

1 yorum:

MAGAZZINI TEATRALI DARDAGNAM dedi ki...

Saluti dall'Italia!
Ciao